כנס המדיה של סלקום התקיים זו השנה הרביעית ועסק בנושא: "טלויזיה עוברת מסך".

בכנס דנו בכיוון אליו צועדת תעשיית הטלויזיה ועסקנו בשאלות כגון: כיצד ייראו התכנים החדשים בטלויזיה? האם הסלולר מאיץ את הצפייה החברתית? מהן השפעותיה של צפייה חברתית? כיצד משתנים הרגלי צריכת התוכן לאור איחוד המסכים? ועוד...

בכנס התארחו מרצים בינלאומיים בעלי נסיון עשיר ופרספקטיבה בינלאומית בעולמות התוכן הדיגיטלי, מותגים, חדשנות, הרגלי צריכה של לקוחות והשינוי ביצירת פורמטים מנצחים. בהרצאות השונות הוצגו המגמות החדשות והשינויים הצפויים בתחומים אלו.

השנה, בפעם הראשונה, התקיימה בכנס "זירה" ובה דיון פתוח של היוצרים הבולטים בתחום הטלויזיה בישראל. משתתפי הזירה עסקו בנושאים כמו: מהו המסך הגדול? כיצד יוצרים תכנים טלויזיוניים שיתאימו לסלולר? מות התוכן הפאסיבי? עד מתי תכניות לא אינטראקטיביות יהיו רלוונטיות? ועוד...

תקצירי ההרצאות

כדי לצפות במדיה עלייך להתקין נגן פלאש ולאפשר JavaScript